D15B2 MPFI brak powera Wszystko na temat silników wraz z osprzętem w civicu 1988-1991

Posty: 2   •   Strona 1 z 1
bartekbon
#Civic4g Member
 
Posty: 35
Dołączył(a): 2014-10-26, 00:38
Postawił(a) piw : 1 raz
Otrzymał(a) piw: 0 raz

D15B2 MPFI brak powera

przez bartekbon » 2019-04-10, 17:40

Witam wszystkich,
Mam problem z moim kochanym samochodem..
w czasie zimy zachowował się kilka razy dziwnie tj wracałem z pracy i zgasł na szczęście przed samym domem, już nie odpalił, było zimno nie mialem gdzie działać i tak sobie postał, okazało się ze nie ma kompresji i nie odpala..
Tditsr pomógł mi uruchomić auto, okazało się ze przeskoczył ząbek i zapłon przestawiony..
Ale chodził nierównomiernie i puszczał biała chmurę na niskich obrotach i nie spalał benzy...
Kupiłem sondę lambda oem, przedmowy WN oem, i chodzi ładnie równomiernie..
Ale jest niestety nie idzie jak szedł..., jest ociazały, mam wrażenie ze ciśnie gaz to tylko obroty się zmieniają a prędkość nie...
Kilka lat temu jak zakładałem z tditsr mpfi to Szymon powiedział ze to mega mocne mpfi i tak było, naprawdę szedł pięknie...na 2 pod 120 a na 3 - 160 dokładnie nie wiem, ale na pewno okolice..
A teraz na 2 - 80 max, a na 3 -120...
1. Rozrząd wymieniłem z Tditsr, cały nowy, wszystko ustawione na znak
2. Zapłon ustawiony z lampa na znak
3. Nowa sonda oem
4. Przedowy WN i świece nowe oem
5. Filtr paliwa nowy oem
6. Wczoraj z Tditsr spraawdzilem ciśnienie i na każdym garze 13 a na jednym ponad 13
7. Kilka lat temu gdy zakładaliśmy mpfi to wtryski były wyczyszczone ...także nie sadze żeby nagle im coś było..
7. Przekaźnik cyka ładnie, pompa tez wydaje mi się ze chodzi bez zmian..
8. Dziś sprawdziłem przepustnice i jak wciskam gaz otwiera się na max-a
9. Wyjąłem filtr powietrza żeby sprawdzić czy może mi nie tamuje..ale nie przyniosło rezultatu..
10. Na dwóch różnych aparatach zapłonowych po ustawieniu na znak tak samo się zachowuje, tzn nie chce jechać

Zauważyłem ze delikatnie więcej pali, nie kopci po wymienię sondy, obroty trzyma ładnie..tylko nie idzie :(,
Mam takie dziwne wyraźnie ze jak wciskam gaz jakby nie chciała się rozpędzić, w zależności o biegu i obrotów jest większy albo mniejszy muł..,
Czasem mam wrażenie ze muszę jej jakby dwa razy mocniej wcisnąć gaz żeby mieć ta samą prędkość...tak normalnie jeżdżąc w mieście bez szaleństw..
Proszę o info uwagi co może być przyczyną tego spadku mocy, byłem przyzwyczajony do innej Hani i dla mnie ta różnica jest znacząca..

Avatar użytkownika
wrobellos
#Civic4g Member
 
Posty: 479
Dołączył(a): 2009-01-07, 00:31
Lokalizacja: Łódź
Postawił(a) piw : 0 raz
Otrzymał(a) piw: 4 razy

Re: D15B2 MPFI brak powera

przez wrobellos » 2019-04-10, 21:29

mozliwe ze tps padl albo zle ustawiony, moze tez byc czujnik temperatury na glowicy
Lekkie laminaty: maski klapy lotki dokladki civic/crx ee/ed
Czesci nowe i uzywane: EE8 EE9 ED9 ED7 itp.
Hybrydowe skrzynie biegow B, D series
Big Brake Kity do crx/civic
Reperaturki progow nadkoli ed/ee

Posty: 2   •   Strona 1 z 1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości

Teraz jest 2019-06-18, 02:39